به دنیای IT خوش آمدید

خبر. برنامه. عکس. موبایل. کامپیوتر IT و ....

به دنیای IT خوش آمدید

خبر. برنامه. عکس. موبایل. کامپیوتر IT و ....

ثروتمندترین مردان و هکرها!!!

وبلاگ College startup در تازه ترین بررسی خود نام 15 ثروتمند دنیا را که بدون مدرک دانشگاهی به این درجه رسیده اند با شعار زیر منتشر کرد: برای تبدیل شدن به یک ثروتمند موفق نیاز نیست که جوانی را روی انبوهی از کتابها گذاشت. در این طبقه بندی، نام 15 میلیاردر معروف دنیا که تحصیلات دانشگاهی ندارند، مشخص شد. در رتبه اول این طبقه بندی، ریچارد برانسون بنیانگذار شرکت هواپیمایی Virginقرار گرفت که در 16 سالگی مدرسه را برای راه اندازی شرکت Student Magazine رها کرد. مایکل دل، بنیانگذار شرکت کامپیوتری Dell رتبه سوم این لیست را به خود اختصاص داده است که فقط با هزار دلار، در 19 سالگی دانشگاه را ترک کرد و PCs Limited را تاسیس کرد. بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت که هرگز لیسانس نگرفت، توانست از سال 1995 تا سال 2006 عنوان ثروتمندترین مرد دنیا را به خود اختصاص دهد. استیو جابز بنیانگذار شرکت اپل نیز یک نیمسال تحصیلی به کالج رفت و پس از ترک دانشگاه در شرکت آتاری مشغول به کار شد و سپس شرکت Apple را بنیان گذاشت. رتبه ششم و هفتم این لیست در اختیار گیتس و جابز است.

17 نفر در ارتباط با سرقت 4 میلیون دلاری ار یک کارت اعتباری در نیویورک آمریکا دستگیر شدند. این 17 نفر متهم شدند که با یک کار منسجم و هماهنگ، کارت اعتباری یکی از شهروندان ثروتمند نیویورک را هک کرده اند. این کارت که متعلق به رییس یکی از شرکت های بزرگ آمریکایی است، هنگامی که صاحب حساب قصد خرید تنها یک نوشابه از سوپرمارکت را داشت، هک شد. هکرها با نفوذ به سیستم پایانه بانکی این حساب توانستند رمز عبور را به دست بیاورند و در عرض کمتر از 1 ساعت 4 میلیون دلار را به سرقت ببرند. این 17 نفر هفته آینده محاکمه خواهند شد.

القاعده اعلام کرد که متخصصان عضو این گروه تروریستی موفق به ساخت یک ویروس رایانه ای بسیار مخرب شده اند. القاعده از کم و کیف عملکرد این ویروس جزئیات بیشتری منتشر نکرده است. در حال حاضر شرکت مکافی در سایت خود با اشاره به این خبر اعلام کرده است که این آنتی ویروس در آپدیت جدید خود، این ویروس را شناسایی و نابود می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد