به دنیای IT خوش آمدید

خبر. برنامه. عکس. موبایل. کامپیوتر IT و ....

به دنیای IT خوش آمدید

خبر. برنامه. عکس. موبایل. کامپیوتر IT و ....

دو خبر از گوگل و نوکیا

سلام می بخشید که دیر شد...

شرکت هواپیمایی American Airlines اعلام کرد که گوگل در بخش جست و جو گر اینترنتی خود چندین کلمه از جمله نام این شرکت را فروخته است. ای شرکت می گوید بزرگ ترین موتور جست و جوی اینترنتی جهان در سیستم تبلیغاتی Pay-per-click خود عبارت American Airlines را فروخته است. YouTube یکی از سایت های تحت نظر گوگل است و به تازگی گروه القاعده در فیلیپین سراغ سایت YouTube رفت. به گفته سخنگوی ارتش فیلیپین٬ گروه القاعده با این اقدام می کوشد در فضای مجازی تبلیغات بیشتری انجام دهد و در مقابل٬ در آمد بیشتری کسب کند.

انجمن بین المللی صدا و تصویر اروپا (EISA) جایزه بهترین و جذاب ترین فناوری از نگاه مصرف کنندگان را برای سال ۸-۲۰۰۷ به گوشی N95 نوکیا اعطا کرد. این انجمن برای انتخاب بهترین و جذاب ترین فناوی سال٬ آخرین محصولات حاضر در بازاری های ۱۸ کشور اروپایی را مورد بررسی قرار داد و در پایان٬ گوشی N95 نوکیا را برگزید.

N95 به دوربین ۵ مگاپیکسلی با لنز Carl Ziess مجهز شده است و امکان ضبط و پخش فایل های تصویری با فرمت MPEG-4 با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه را فراهم می کند. این گوشی همچنین می تواند اطلاعات را با سرعت ۵/۳ مگابایت در ثانیه انتقال دهد و با پشتیبانی از شبکه Wi-Fi و مرورگر اینترنتی قوی٬ امکان اتصال به شبکه های اینترنتی پر سرعت را مهیا سازد. طول٬ عرض و ضخامت ایت گوشی به ترتیب ٬۹۹ ۵۳ و ۲۱ میلی متر است و ۱۲۰ گرم وزن٬ به کاربر امکان می دهد به راحتی آن را حمل کند. از مهم ترین مزایای این گوشی٬ سیستم بارکد خوان آن است که به شما امکان می دهد به راحتی اجناس مورد نظرتان را خرید و هزینه آن را از طریق اینترنت پرداخت کنید.