به دنیای IT خوش آمدید

خبر. برنامه. عکس. موبایل. کامپیوتر IT و ....

به دنیای IT خوش آمدید

خبر. برنامه. عکس. موبایل. کامپیوتر IT و ....

نمایشگاه 3GSM

هفته گذشته نمایشگاه 3GSM مهم ترین رویداد نمایشگاهی صنعت ارتباطات سیار٬ در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار شد. امسال بیش از ۵۵ هزار نفر از سراسر جهان از این نمایشگاه بازدید کردند و با دستاوردهای جدید تلفن همراه آشنا شدند.

سونی اریکسون به علت ابتکارها و خلاقیتی که در گوشی های ساخت خود از آن بهره می برد٬ از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. در این عکس نمایی از گوشی واکمنی W880 سونی اریکسون را مشاهده می کنید. این گوشی نسل سوم ظرف چند ماه آینده روانه بازار های جهانی می شود. این گوشی یک گیگا بایت حافظه داخلی دارد.

موتورولا در این نمایشگاه گوشی جدیدی به نام Rizr Z8 عرضه کرد. این گوشی کشویی تا ماه آوریل در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد. این گوشی مجهز به سیستم عامل Symbian بوده و از چهار گیگا بایت حافظه برخوردار است.

نوکیا در این نمایشگاه چند گوشی جدید خود را به نمایش گذاشت. اسامی سه گوشی عبارتند از:‌E65, E61i, E90. گوشی E61i از امکانات متنوع چند رسانه ای٬ دوربین دو مگاپیکسلی و توانایی تبادل ایمیل برخوردار است. E65 یک گوشی ظریف و باریک است و E90 با دوربین  ۳/۲ مگاپیکسلی برای اتصال به اینترنت و استفاده از خدمات چند رسانه ای مناسب است. و اما 6110 Navigator اولین گوشی نوکیاست که به یک سیستم ناوبری اختصاصی و پیش فرض مجهز است. مقامات این شرکت معتقدند در آینده نزدیک شاهد به کارگیری این خدمات در بسیاری از گوشی ها خواهیم بود. با استفاده از نرم افزار یاد شده کاربر موقعیت فعلی خود را روی نقشه مشاهده کرده و میتواند مقصد مورد نظرش را جست و جو کند. سپس مسیر حرکت به سوی مقصد برای وی ترسیم می شود. این نرم افزار با اتصال به اینترنت قابل بروز شدن است.

آخرین موبایل های وارد شده به بازار تهران در هفته های گذشته

گوشی مدل ۶۷۰۸ شرکت نوکیا٬ در بازیار خرید و فروش گوشی تهران عرضه شد. این گوشی که در سه ماهه اول سال ۲۰۰۵ در تک رنگ خاکستری به بازار جهانی عرضه شده است٬ دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱/۳ مگاپیکسلی است. سیستم صدای این گوشی پلی فونیک ۶۴ کاناله است و علاوه بر پخش فایل هایی با فرمت MP3 فایل های mpeg-4 را نیز پخش می کند. این گوشی دارای حافظه داخلی ۱۸ مگابایتی و قابلیت افزایش حافظه خارجی Mini sd است و دارای درگاه مادون قرمز و Wi-Fi نسخه ۱/۱ است. ۶۷۰۸ دارای مرورگر اینترنتی سازگار با WAP نسخه دو و xhtml است که در حال حاضر با خدمات پس از فروش شرکت های متفرقه به بهای ۴۳۰ هزار تومان به فروش می رسد.

از سوی دیگر مدل ۶۲۸۸ از سری گوشی های نوکیا هم وارد بازار شد. این گوشی در طول چند هفته گذشته به صورت عمده وارد بازار خرید و فروش گوشی تهران شده است. مدل ۶۲۸۸ در ماه سپتامبر سال ۲۰۰۶ در دو رنگ سفید و مشکی در بازار جهانی عرضه شده است. این گوشی دارای دو دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و VGA و نیز حافظه داخلی ۵ مگا بایتی و حافظه خارجی Mini sd است. سیستم صدای این گوشی پلی فونیک ۶۴ کاناله است و دارای سیستم دریافت و ارسال اطلاعات از طریق درگاه مادون قرمز و Wi-Fi نسخه دو است. این گوشی نسل سوم با خدمات پس از فروش شرکت های متفرقه به بهای ۳۲۰ هزار تومان به فروش می رسد.

عکسهای بدون شرح

این عکسهای بدون هیچ قصد و نیت خاصی در این جا گذاشته شده اند. و هیچ ربطی به همدیگر ندارد.....!؟!